Find referater af afdelings- og bestyrelsesmøder under din afdeling.
Hvert år indkaldes beboerne i en boligafdeling til et møde, hvor alle vigtige beslutninger vedrørende afdelingens drift behandles og vedtages. Indkaldelsen sendes fysisk ca. 4 uger før mødet og ca. 1 uge før mødet sendes erindringsskrivelsen, hvor forslag, beretning mv. indgår. Alle beboere kan komme med forslag i den oplyste periode.
Det er på afdelingsmødet, at beboerne beslutter, hvilket arbejde og aktiviteter, der skal sættes i værk i afdelingen i det kommende år. Beboerne vælger på afdelingsmødet en afdelingsbestyrelse, der skal varetage afdelingens interesser. Det er altid muligt at indsende forslag til beboer- / afdelingsmødet fx om ændring af husorden.
Alle referater sendes efter hvert møde til de lejere der har en e-mail. De lejere der ønsker referat på print har mulighed for sådan ved at dukke op i administrationen i åbningstiden.
Bemærk at, det er bestyrelsen i den enkelte afdeling, der lægger referater af bestyrelsesmøder op. Administrationen kan derfor ikke være behjælpelig, hvis du ønsker at finde bestemte referater af bestyrelsesmøder - i stedet bedes der tages kontakt til den enkelte bestyrelse.