Skip til hoved indholdet

Afdelings- / beboermøde

Find referater af afdelings- og bestyrelsesmøder under din afdeling.

Hvert år indkaldes beboerne i en boligafdeling til et møde, hvor alle vigtige beslutninger vedrørende afdelingens drift behandles og vedtages. Indkaldelsen sendes fysisk ca. 4 uger før mødet og ca. 1 uge før mødet sendes erindringsskrivelsen, hvor forslag, beretning mv. indgår. Alle beboere kan komme med forslag i den oplyste periode.

Det er på afdelingsmødet, at beboerne beslutter, hvilket arbejde og aktiviteter, der skal sættes i værk i afdelingen i det kommende år. Beboerne vælger på afdelingsmødet en afdelingsbestyrelse, der skal varetage afdelingens interesser. Det er altid muligt at indsende forslag til beboer- / afdelingsmødet fx om ændring af husorden.

Alle referater sendes efter hvert møde til de lejere der har en e-mail. De lejere der ønsker referat på print har mulighed for sådan ved at dukke op i administrationen i åbningstiden.

Bemærk at, det er bestyrelsen i den enkelte afdeling, der lægger referater af bestyrelsesmøder op. Administrationen kan derfor ikke være behjælpelig, hvis du ønsker at finde bestemte referater af bestyrelsesmøder - i stedet bedes der tages kontakt til den enkelte bestyrelse.


Bliv ansøger

Find os her

Greveager 1
2670 Greve

CVR: 47345618

Åbningstider
Mandag til fredag 10:00 - 13:00

Telefon: 43 600 700
Mail: GB@greve-bolig.dk

Genveje