JavaScript Menu by Deluxe-Menu.com
Opskrivning og kontakt
 
Tip en ven

For at blive opnoteret i Greve Boligselskab skal der betales et gebyr på kr. 165,00.

Herefter koster det pt. kr. 130,00 i årligt ajourføringsgebyr.

Boligselskabet fremsender automatisk den årlige opkrævning. Vi skal gøre opmærksom på, at man skal være fyldt 15 år for at blive opnoteret.

Du har muligheden for at foretage opnotering via dette link eller ved henvendelse i administrationens kontortid. Betalingen i administrationen kan kun foretages med Dankort, mens det tillige er muligt at betale med Visa, Visa Elektron, Visa Debet og Mastercard her på hjemmesiden.

Vi skal gøre opmærksom på, at ventelisten er lang, og der kan derfor gå flere år,  før man kan få tilbudt en bolig.

Vi gør samtidigt opmærksom på, at fortrinsretten for lejere i boligselskabet først kan benyttes efter en boperiode på 2 år i nuværende bolig.

Som konsekvens af fusionen mellem Greve Boligselskab og Boligselskabet af 1961 gøres der opmærksom på at der er vedtaget en overgangsordning på 5 år, hvor der vil være 2 ventelister for dem der er opskrevet i ét af de gamle selskaber før 2018. 

Når du opskrives på ventelisten fra 1. januar 2018, vil du bliver skrevet op på en samlet venteliste for begge de to "gamle selskaber".

Er du i dag kun opskrevet i ét af de to tidligere selskaber, har du mulighed for også at at blive skrevet op i det andet tidligere selskab mod et at betale et opskrivningsgebyr via denne hjemmeside - Du skal dog kun betale ét årligt gebyr for begge ventelister. 
 

Kvittering for indbetaling af gebyr er dokumentation for opnotering i boligselskabet, hvorfor der ikke fremsendes yderligere kvittering eller opnoteringsbevis.
                   



 
Greve Boligselskab Administrationen

Greve boligselskab

Administrationen
Greveager 1
2670 Greve

Kontortid
Dagligt mellem 10:00 og 13:00
samt torsdag tillige mellem 15:30 og 17:00
Telefon 43 600 700 | Mail: gb@greve-bolig.dk